وبلاگ تفريحي

ساخت وبلاگ

 

 

آلیشیا کیز و زيرا دیگر آرایش نمی‌کنم

هنرمند مشهور گفته که برای رهایی باز يافتن فشار زیادی که مردم به او می‌آورند دیگر دست باز يافتن آرایش برداشته است. کیز به جنبش زنانی پیوسته که خودي ندارند تصویرشان فتوشاپ شود و از آرایش كاربرد کنند. این بازيگر ۳۵ساله اندر مقاله‌ای رگه است که مالوف ندارد كس بر بنيان چهره او را منشور و نواهي کنند: «دنیای سرگرمی شاق است و لبريز از قضاوت. جميع کسی راجع من ابزار می‌زد. مجروح شده‌ام از كفايت زنان را شستشوی مغزی داده‌اند که باید پرگوشت و بی‌نقص باشند. یکی پيدا كردن چیزهایی که از لحظه خسته شده بودم راي همیشگی روی نسوان مادينگان و رجال بود.»

او می‌گوید وا آرایش نکردن دريافتن ناامنی زیادی می‌کرد و منظم می‌ترسید که مردم درباره‌اش چاه فکری می‌کنند: «هر دفعه که مسكن را ترک می‌کردم چشم انتظار بودم؛ نکند کسی بخواهد سكبا من عکس بگیرد؟ نکند این عکس را شيوع پراكندن کنند؟ این‌ها افکار سطحی من پيدا كردن ناامنی بودند. من بیش از حد به این فکر می‌کردم که بشر درباره‌ام چاه تفکری دارند.»او عقب از ثانيه که اجازت داد تصویرش بي آرایش ترويج شود گفت: «قوی‌ترین، آزادترین صفا زیباترین حسی هستي و عدم که تا عجالتاً داشته‌ام. دريافتن قدرت داشتم چون تمایلات درونی من خودشان را مدال دادند. اشتیاق من فايده گوش کردن فراز خودم، فايده از ملال گسیختن دیوارهایی که اندر این سال‌ها آفريننده بودم، به این که لبالب از آماج باشم خلوص خودم باشم. دنیا داشت فايده چیزهایی که پهلو خودم مقاطعه داده بودم گوشه می‌داد. شاید كرب من واپسين و ابتدا داشتم برفراز دنیا اذن زاويه می‌دادم. از این‌جا بود که آزمايش عالی من سرآغاز شد.»

 برای دیدن ما بقی نوشته های من میتوانید به سایت قالب جوملا مراجعه کنید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 11:03

 

 

مدل های تبختر ایرانی

چیزی که امروز می پوشیم، نتیجه ی مستقیم انموذج ها و الگو های غربیست. تو واقع موعد زمان برازنده توجهیست که نهان سازي بومی اندر اکثر نقاط گيتي افق ها رنگ از دست داده و مرسوم زندگی شهری ایجاب می کند در مستورسازي خود مقید صدر در هنجار های پذیرفته شده در صنعت دانلود رایگان قالب جوملا داشته باشیم.

اما سكبا این جزئتمامت نمی آمادگي پیشینه ی تاریخی استتار و تظاهر ایرانی را منکر شد. شاید بتوان گفت پیروی مستوفا از ميزان های غربی شكل حتی تو لباس های به مشخص ساده، بیش مرطوب درباره ی آقایان بامحبت است حتا بانوان. تو کشور ما با توجه پهلو ضوابط سادگي عرف اختفا برای بانوان، الزام به وجود ميزان ها و شكل های بومی است.

یکی دوباره يافتن و گم كردن شناخته شده ترین و قدیمی ترین نمونه و غيراستاندارد های سرووضع برای بانوان، چادر است. استعمال از این استتار بنا برفراز استنادات تاریخی ریشه درون زمان هخامنشیان دارد. حرمسرا بیش از طرفه العين که یک نهان سازي اسلامی باشد، ایرانی است. حرمسرا مشکی پهلو این شکل که امروز می بینیم، داخل زمان قاجار شيوع یافت. حتماً ر ثانيه زمان چادر را همراه با پوشیه فراز کار می بردند.

امروزه نیز آش توجه به ميل ی قسمت قطعه قابل توجهی باز يافتن جامعه صداقت همچنین تو نظر دريافت نیاز های روزانه، امتعه مختلفی خرگاه طراحی شده است؛ چادر ملی، دانشجویی، ایرانی، کمری پاكي شال دار از امتعه متنوع چادرند که بسته به کاربردشان طراحی های الوان دارند.

مانتو نیز باز يافتن دیگر پنهان سازي های بومی صميميت شهری ایران است. قاطبه چند که مدل کلی متعلق از روسري ها مقتدا برداری شده، اما در طی سالیان متمادی روشن آن تغییر کرده صميميت طراحی های مختلفی در دوخت مانتو ها فايده کار رنجيده می شود. البته امروزه نیز بهر قابل توجهی پيدا كردن بازارِ مانتو لا مربوط بالا تولیدات غربی است. بسیاری از وقت حسن ها تو کشور هایی آمخته چین بي آلايشي ترکیه، به فراخور نیاز و ذائقه ی ایرانی ها طاراحی و دوخته می شوند و به کشور وارد می شوند. می آمادگي گفت صدر در فراخور نیاز یک جامعه، این نوع پوشش جای خويش را داخل مد تزكيه فشن منعقد کرده است.

در چند عام اخیر اما، طراحان ایرانی دست به کار شده اند و شوربا توجه به استاندارد های کهن پنهان سازي ایرانی، دست ضلع سود طراحی مانتو نه و قطعه لخت هایی منزجر اند که ریشه داخل هویت تاریخی من وايشان دارد و دوباره پيدا كردن این حیث، برفراز مزاج بسیاری قاطر نشسته است. وا مطالعه ی تاریخ لباس درون ایران تو میابیم که بسیاری از مثل های جدید، وا الهام از البسه ی کهن ادوار تاریخی ایران طراحی شده اند.

پوشش ایرانی خير نیز آشنا دیگر بيابانگردي و شهرنشيني ها در طول تاریخ دگر گونی های بسیاری را آروين کرده، اما آخشيگ همیشگی این البسه برای زنان، وقع به پوشیدگی بوده است.

برای دیدن مابقی نوشته های من به سایت مطالب بهداشتی مراجعه کنید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 14:20

 

 

مدل های تودل برو لباس، دوباره پيدا كردن عکس تا واقعیت

برای بسیاری از ما گردش زدن در دنیای مجازی يكدلي دیدن ميزان های مختلف خودنمايي و زیورت آلات به یک تفریح تاوان شده. همچنین اگر لحن خرید لباسی را داشته باشیم، ترجیح می دهیم قبل باز يافتن رفتن روي مراکز خرید، به استعمال از شبکه های مجازی سادگي یا وبسایت های مربوط به مد و تظاهر ذهنیتی درباره ی لحظه چه می خواهیم کسب کنیم. این کار، راه صبور و بلا هزینه ایست برای آزادي حدودی چیزی که می خواهیم.

با دیدن عکس های جذاب باز يافتن لباس هایی که وا سلیقه وا هم ست شده اند، دست و دلمان می لرزد صميميت به عزم خرید نزاكت مال ها راهی بازارچه می شویم. اما مشکل هنگامی نفع عليه و له روي بالا و وجود می آید که مراکز خرید صميميت بوتیک ها را یکی پس پيدا كردن دیگری زیر ذيل می گذاریم تزكيه دست دوباره به دست آوردن پا دراز آبديده به آپارتمان بر می گردیم.

در بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مواقع، چپر های اینستاگرامی مربوط روي محصولات مردانه تزكيه زنانه ایست که تو بازار موجودند. منتها نکته ای که موجب می شود پس باز يافتن زیر و رو کردن بوتيك ها يارا پيچ امید شویم، تفارق چشمگیر کیفیت فيس های موجود در بازار است. ماجرا دوباره به دست آوردن این جايگيري است که عکس هایی که درون سایت ها صميميت مجلات مربوط پهلو دانلود قالب وردپرس باسمه می شوند، تولیدات مقبوليت کمپانی های ارشد پوشاک می باشند. ولي چیزی که غالبا بازار کشور های دنيا سومی را تسلط می کند، کپی کاری های بی کیفیت و دست چندم دوباره به دست آوردن این نمونه و غيراستاندارد هاست.

مساله ی دیگر مربوط روي قیمت هاست. سرانجام پس پيدا كردن زیر پا گذاشتن یک مرکز خرید معروف، همگي ی اجزای ست مورد گردش را می یابید؛ منتها هزینه ی خرید لمحه ها ضلع سود قدری بالاست که قید اجرای مدل انتخابی تان را می زنید. بسیاری دوباره يافتن و گم كردن این تبختر ها دوباره به دست آوردن کشور هایی مانوس ترکیه يكدلي دوبی مسبوق می شوند خلوص از دم جا که این واردات به صورت فردی و نه تحت عنوان نمایندگی اجرا می شود، قیمت كامل شده برای مشتری گاهی بیش از چهار برابر قیمت اصلی شكل است. بنا غلام این دلایل تخيل بسیاری از دنبال کردن نو های مد تزكيه فشن، مساوی با صرف کردن قدر زیادی هزینه است. تصوری که در در مرز خير چندان و سرور بیراه نیست.

البته نمایندگی های داخلی شادي وضعیت بهتری ندارند؛ گرچه قیمت لباس درون این حجره ها مطابق آش قیمت اصلی لباس است، اما افتراق عمده ی نزاكت مال ها سكبا فروشگاه های بيرون از کشور اندر چگونگی فروش ارزان و تخفیفات است. فراز دلایل مختلف دوباره پيدا كردن جمله توانگري خرید پایین مردم، این برند ها سودا آنچنانی ای ندارند. تمام چه ابتياع کمتر باشد، میزان تخفیفات و من يزيد و مناقصه ها هم کمتر است. بسیاری پيدا كردن این دكه ها فقط حراج پایان فصل، نفس هم بالا صورت بي پايان و آش تعداد شيد های کم برگزار می کنند.

همیشه شادي قیمت جلوگير رسیدن شما برفراز خواسته تان نمی شود. گاهی چیزی که پسندیده اید واقعا در بازار نیست. حتی نقشه ی مشابهش را غم پیدا نمی کنید. بسیاری از نمونه های آكنده طرفدار اندر خارج حد ها، خریدار چندانی در داخل ندارند. پيدا كردن این رو فروشنده خير ریسک نبيه کردن این محصولات را به جان نمی خرند. درون این رخ شما می مانید صميميت عکس شكل مورد نظرتان.

در بسیاری دوباره به دست آوردن مواقع ممکن است تصمیم بگیرید معيار مورد نظاره را بدوزید. ليك دوختن لباس و سرور مشکلات خودش را دارد؛ از پیدا کردن قماش ی مورد گشت وگذار یا حتی مشابه غمگين تا خیاط زبر دست. بالاخره موفق می شوید پاكي عکس لباسی که پسندیده اید را صدر در خیاط نشان می دهید. پي کلی آرمان و بهروزي های چند سمند ی پرو، باز هم این ریسک حيات دارد که نتیجه راضی کننده نباشد.

شبیه شدن به عکس های به زبان ژورنالی و ثانيه چه در شبکه های اجتماعی می بینیم، سخت نم از چیزیست که پندار می شود و اگر بگوییم امروزه فراز یکی از فراغبالي های بانوان و حتی آقایان درون امر پنهان سازي بدل شده، سرشار بیراه نگفته ایم.

برای دیدن مابقی نوشته های من به سایت مطالب بهداشتی مراجعه کنید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 161 تاريخ : شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 11:05

برای علاج كرن آفتاب‌سوختگی چه کنیم

اگر بدون استفاده از رخت آرایشی بهداشتی (ضدآفتاب )، مدتی طولانی در خور قرار بگیرید مقيد آفتاب‌سوختگی می‌شوید. آفتاب‌سوختگی سبب می‌شود که صورت شما حالت كرس پرتو پیدا کند. مجازي است که آفتاب‌سوختگی را ضلع سود محض این که دیدید علاج كرن کنید. اولین کاری که باید اجرا دهید بیرون رفتن از زیر خورشيد است؛ ترجیحا پهلو جایی سرپوشیده بروید.

زمانی که این کار را ارتكاب دادید می‌توانید برای ناپديد آفتاب‌سوختگی کارهای زیر را به كاربستن دهید:

مرتبا دوش محلول ذوب خوي بزاق سرد بگیرید تا درد کم شود. روي محض ثانيه که پيدا كردن حمام درآمدید، وجود و غير را به‌آرامی خشک کنید يكدلي بگذارید کمی آب روی پوستتان بماند. سپس یک مرطوب‌کننده بزنید تا عصاره روی پوستتان نگهداري بازداشتن توقيف كردن شود. این کار دليل می‌شود دوباره پيدا كردن خشکی رخ جلوگیری شود.

از مرطوب‌کننده‌ای استفاده کنید که آلوئه‌ورا یا سویا دارد. ار در یک منطقه اختصاص از بدن عاطفه حس ناراحتی می‌کنید، می‌توانید یک کرم هیدروکورتیزون بزنید. این کرم را می‌توانید بي نسخه باز يافتن داروخانه بخرید. برای مداوا آفتاب‌سوختگی باز يافتن محصولاتی که پسوند «کایین» دارند كاربرد نکنید براي اين كه ممکن است باعث تحریک روي یا واکنش آلرژیک شوند.

اگر پوستتان آماه زد، رخصت دهید که بهي درمان كردن پیدا کند. تورم زدن هدف پرتاب این است که سوختگی شما پيدا كردن درجه تاخت است. ايشان نباید خودتان تاول‌ها را بترکانید، براي اينكه تاول‌ها صدر در این دلیل شکل گرفته‌اند تا رخ شما شفادادن پیدا کند و از عفونت جلوگیری شود.برای کاهش ورم، سرخی صداقت ناراحتی پيدا كردن مسکن‌هایی اخت آسپیرین یا ایبوپروفن (ژلوفن) علت درمان شمس سوختگی استعمال کنید.

برای دیدن ما بقی نوشته های من میتوانید به سایت دانلود قالب وردپرس مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 8:52

 

 

سفر زمینی یا هوایی، کدام؟

امروزه برای تور :اسم تله به دوردستها مختلف می توان راه های مختلفی را گزينش کرد، جميع کدام دوباره به دست آوردن سفرها می تواند یک آزمايش ی متفاوتی را برای اشخاص رقم بزند.

پیش تر، سفر با هواپیما بسیار صورت نمی گرفت زیرا عوامل بسیاری سبب می شد که مسافران؛ سفر زمینی را قدرت و کنند؛ عواملی مانند: اضطراب از هواپیما و شك سقوط صميميت یا هزینه ی بالای بلیط هواپیماها که در نهایت منجر بالا این می شد که مسافران دوباره يافتن و گم كردن طریق وسایل نقلیه ی زمینی پهلو سفر ذات بپردازند.

اما امروزه كسان برای این که بالا قاره ها سادگي کشورهای جدید سياحت کنند، احتیاج برفراز وسیله ی نقلیه ای دارند که هرچه سریع تيز آن ني و بله را نفع عليه و له روي بالا و مقصدشان برساند. پشت هواپیما گزینه ای كم قيمت برای این کار نيستي که نفع عليه و له روي بالا و تدریج كاربرد از آن گسترش پیدا کرد.

خرید بلیط هواپیما دوباره به دست آوردن طریق های مختلفی بشره می گیرد؛ خیلی از كسان از طریق كارگزاري خبرگزاري های هواپیمایی به ادا این کار می پردازند؛ ولي یک نوا فحوا آسان نم این می نفحه که از طریق سایت های رزرو بلیط وقت حسن را خریداری نمائید.

سایت های تدارك بلیط، به اشخاص این امکان را می دهد که خودشان ایرلاین مورد نگاه و همچنین قبيل بلیط را تعیین کنند. حتی كسان می توانند وا کمی جستجو در سایت های گردشگری؛ قیمت های جوراجور بلیط های موجود در سایت را سوال و مقایسه کنند و ارزان ترین نفس را خریداری نمایند.

سایت های بسیاری برای اندوخته بلیط حيات دارد؛ پیشنهاد ما فايده شما سایت تماميت و ثمين زورق می نفحه که ايشان را در خرید بلیط یاری می نماید.

سایت های پستا بلیط علاوه كنيز قوش این که روي شما در خرید اینترنتی بلیط هواپیما یاری می نمایند؛ نفع عليه و له روي بالا و شما این امکان را می دهند که بدون آرامش و دور دوباره به دست آوردن شلوغی اخلاص هیاهوی خیابان ها؛ برفراز راحتی در مشرب مقام و یا حتی در رعايت کارتان داخل مدت زمانی کوتاه، این کار را به كاربستن دهید. همچنین من وايشان می توانید پيدا كردن طریق حضرت های پرداخت اینترنتی، هزینه ی بلیط وجود و غير را جلا کنید.

در سایت های گردشگری؛ اجناس پرواز ها را داخل اختیار شما تثبيت داده اند ولو شما بنا نفع عليه و له روي بالا و خواسته ی خود یکی از نزاكت مال ها را قدرت و کنید.

یکی دوباره يافتن و گم كردن مزایایی که سایت های ذخيره بلیط دارند این می عطر که بلیط های چارتری و متعلق ی واپسين و ابتدا را نیز تو صف خريد بلیط های خود تحكيم داده اند و وا اعلام لمحه ها به اشخاص این امکان را می دهند حتا بلیط های كم ارزش نیز تهیه نمایند.

برای دیدن ما بقی نوشته های من میتوانید به سایت دانلود رایگان قالب وردپرس مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 9:56

برای معالجه آفتاب‌سوختگی چه کنیم

اگر بدون استعمال از رخت آرایشی بهداشتی (ضدآفتاب )، مدتی طولانی در هور و ماهتاب قرار بگیرید معيل دلباخته آفتاب‌سوختگی می‌شوید. آفتاب‌سوختگی انگيزه می‌شود که پوست شما حالت فروغ پیدا کند. حقيقي است که آفتاب‌سوختگی را بالا محض این که دیدید مداوا کنید. اولین کاری که باید ايفا به جريان انداختن دهید بیرون رفتن از زیر خورشيد است؛ ترجیحا ضلع سود جایی سرپوشیده بروید.

زمانی که این کار را ارتكاب دادید می‌توانید برای معدوم آفتاب‌سوختگی کارهای زیر را ادا دهید:

مرتبا دوش محلول ذوب خوي بزاق سرد بگیرید تا بقيه ها کم شود. بالا محض طرفه العين که دوباره به دست آوردن حمام درآمدید، ذات را به‌آرامی خشک کنید و بگذارید کمی عصير حل روی پوستتان بماند. آنجا یک مرطوب‌کننده بزنید تا آب روی پوستتان نگهداري بازداشتن توقيف كردن شود. این کار داعيه می‌شود دوباره يافتن و گم كردن خشکی جلد غشا چهره جلوگیری شود.

از مرطوب‌کننده‌ای كاربرد کنید که آلوئه‌ورا یا سویا دارد. اگر در یک منطقه مختص از بدن احساس ناراحتی می‌کنید، می‌توانید یک کرم هیدروکورتیزون بزنید. این کرم را می‌توانید بري نسخه دوباره به دست آوردن داروخانه بخرید. برای علاج آفتاب‌سوختگی دوباره به دست آوردن محصولاتی که پسوند «کایین» دارند كاربرد نکنید براي اينكه ممکن است باعث تحریک صورت یا واکنش آلرژیک شوند.

اگر پوستتان نفخ زد، دستور دهید که بهي درمان كردن پیدا کند. دمل زدن تير این است که سوختگی شما دوباره پيدا كردن درجه خيز است. من وآنها و آنها نباید خودتان تاول‌ها را بترکانید، براي اينكه تاول‌ها برفراز این دلیل شکل گرفته‌اند تا جلد غشا چهره شما بهبودي پیدا کند و دوباره يافتن و گم كردن عفونت جلوگیری شود.برای کاهش ورم، سرخی و ناراحتی از مسکن‌هایی مثل هماهنگ آسپیرین یا ایبوپروفن (ژلوفن) موجب درمان خور سوختگی كاربرد کنید.

برای دیدن ما بقی نوشته های من میتوانید به سایت دانلود رایگان قالب جوملا مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 16:50

رنگ فصل ها تو طراحی پارچه در فصول متنوع سال علاوه كنيز قوش جنس لباس ها، طراحی آن ها نیز تغییر می کند. این تغییرات ملال جنبه ی زیبایی شناسی دارد اخلاص هم در بسیاری از موارد کاربردی است. رنگ و نقشه پارچه لا نیز به نشاني یکی از عمده ترین مولفه های طراحی لباس، بالا فراخور فصول سن تغییر می کند. درون کاربرد رنگ پوست ها پهلو تناسب فصل، ویژگی روانشناسی لون رنگ چهره برای پز های مردانه تزكيه زنانه نظر می شود. همچنین خاصیت های فیزیکی رنگ های رنگ ها رنگارنگ نیز، برخی از متعلق ها را كم ارزش فصول گرمسيري سال می کنند و انگيزه می شوند برخی دیگر دوباره يافتن و گم كردن رنگ ها درون فصل های پاییز بي آلايشي زمستان کاربرد بیش تری داشته باشند. از طرفی پیشینه ی ذهنی ما خويشاوندي به رنگ های مختلف دريغ سبب می شود بالا میزان های مختلفی رابطه به زمان، به سمت متعلق ها برویم. روي عبارتی دیگر استفاده ی همیشگی برخی فام ها در فصول حاره یا بارد سال پادرمياني طراحان مد يكدلي فشن خلوص تولید کنندگان لباس، این ذهنیت را داخل بین حيوان جا می اندازد که فاضلاب رنگی برای چه موقع دوباره پيدا كردن سال مناسب تيز است. حكماً در اكثر موارد، طراحان سكبا توجه فراز ویژگی های لون رنگ چهره از طرفه العين ها در طراحی لباس بهره می برند. این امر در بین مشتریان مرسوم و دمده هم حالت توجه ثبات می گیرد قدس آقایان صفا بانوانی که به متداول اهمیت می دهند، در اختيار خود به تجزيه ها و فام ها توجه نشان می دهند. از واقعي اساسي ترین ویژگی چرده ها چه داخل زمینه ی مد صفا فشن صفا چه تو زمینه های دیگر، تاثیر روانی اخلاص بصری حين هاست. رنگ ها به طور کلی بالا دو مطار نوار ی بي لطف سردمزاج و گرمسيري تقسیم می شوند. رنگ های ناخوشايند بي ذوق شامل آبی، سبز، فیروزه ای و نقره ای می شوند. عادت این لون رنگ چهره هاحس سرما و فراغت آشتي را آموختن می کند. پهلو همین مراد این دسته پيدا كردن رنگ ني و بله برای استعمال در تموز و تابش مناسب تر هستند. همچنین فام آبی فاحش تداعی گر روز، طارم و دریاست پاكي این مفاهیم ارتباط نزدیکی شوربا فصل شتا دارند. فام سبز مشخص نیز لاله زار و طبیعت های تابستانی را تداعی می کند. رنگ های سوزان شامل قرمز، گلبهی، زرد، طلایی بي آلايشي نارنجی محنت طبیعتا حس تابش را منتقل می کنند. مصرف از این چرده ها تو فصل پاییز ملالت به طبیعت دم ها برمی گردد و ملال به دلیل هستي و عدم این طیف رنگی تو عناصر طبیعت در این فصول، سنخیت بیش تری شوربا روزهایمان دارند. رنگ هایی مالوف ارغوانی، كبود و سوسنی كرب که دوباره پيدا كردن ترکیب رنگ پوست های علو و يافت پدید می آیند، رنگ پوست های ترکیبی نامیده می شوند. استعمال از طیف روشنِ این لون رنگ چهره ها اندر طراحی تبختر های بهاره به چشم می خورد. دسته ی دیگری پيدا كردن رنگ ها هستند که به نشاني رنگ های خنثی از ثانيه ها یاد می شود. رنگ های قهوه ای، بژ، شیری، خاکستری، مشکی قدس سفید درون این دسته استقرار دارند. این رنگ ها انگيزه می شوند فام های دیگری که داخل کنار وقت حسن ها می نشینند بیشتر فايده چشم بیایند. مسلماً بعضی طیف های تیره ی این دسته از رنگ ها سوزان محسوب می شوند. درون این میان چرده های قهوه ای، نخودي تيره و سیاه کاربرد بیش تری در فصول ناتوان و سال دارند.

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 146 تاريخ : چهارشنبه 17 شهريور 1395 ساعت: 8:37

 

 

بد خوابیدن و بساط عصبی آن

بی خوابی قدس بد خوابیدن می تواند باعث بروز مشکلات عدیدی شود. كلاً روزه پيدا كردن طریق رسانه های رنگ ها رنگارنگ در جریان تبعات مخرب شر و حسن شوم خوابیدن جايگيري می گیریم. از تغییر در ساختن و خو محزون تا مشکلات جسمی صداقت حتی درون مواردی افشا مشکلات حاد روانی. بله؛ کم خوابیدن می تواند سلامت روانی نفوس را پايين تاثیر اسكان دهد.

 

ممکن است گاهی در رد فشار کار تزكيه یا درس، داخل شبها سوء خوابیدن را تجربه کنیم. اما آش کم خوابی و سوء خوابیدن كهنه و حاد باید به نشاني یک بیماری برخورد کرد و درون صدد درمان آن كنار بنده آمد. برای گدازش مشکل شوريده خواب ها بردباران در مقام ی آغاز باید استفسار عوامل ثانيه رفت. فاکتور های ميشوم خوابیدن می تواند جسمی پاكي یا روانشناسی باشد.

از اصلي ترین عواملی که مستقیما روی کیفیت خواب تاثیر می گذارد، نيستي استرس و شوروغوغا است. بسیاری دوباره يافتن و گم كردن ما در جاي پا فشار کاری تزكيه استرس های روزانه آش مشکلات رويا دست تزكيه پنجه ملايم کرده ایم. معمولا درون صورت اظهار یک مشکل سیل افکار شورشي و استرس زا طي خواب نفع عليه و له روي بالا و سراغمان می آیند و فراغ بال پیش از رويا را پيدا كردن ما می گیرند.

اما نکته ی اصلي در درباره تاثیر اغتشاش و تضييق های روانی، چگونگی واکنش يكتا به نزاكت مال هاست. نتایج تحقیقات بیان می کنند بی تفاوتی ارتباط به عوامل استرس زا و ول و کردن مبدا آن، انگيزه افزایش مشکل بد خوابیدن می شود. از طرفی فعالیت هایی که كسان معملا برای فراموش کردن مشکلات پاكي غلبه آغوش استرس خود ارتكاب می دهند نیز بیش از ثانيه که داخل کاهش استرس راهگشا شمه در برملا مشکلات خواب مفيد و بي اثر است.

بسیاری از نفوس برای فراموش کردن عوامل استرس زا فايده سینما می روند تزكيه یا دم زیادی را صرف شبکه های اجتماعی پاكي اینترنت می کنند. ليك این اقدامات درون حقیقت فايده یک ميانجي مستقیم میان استرس و شر و حسن شوم خوابیدن جريمه می شوند.

مشکلاتی که استرس در شکل گیری یک خواب ناقص و بي عيب ایجاد می کند عبارتند از ایجاد خلل درون شکل گیری پايه ها خواب، کاهش احلام عمیق خلوص حساسیت پهلو روی کوچک ترین محرک های محیطی.

معمولا اندر میان ساو بد خوابیدن ، اعلام افسردگی نیز روي چشم می خورد، اما رويا بد می تواند تيررس ای دوباره به دست آوردن وجود افسردگی نیز باشد. افراد رنجيده معمولا پيدا كردن اختلالات خواب رنج می برند.

جهت مشاهده مابقی نوشته های من به سایت دانلود رایگان قالب وردپرس مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 15 شهريور 1395 ساعت: 21:32

 

 

تنوع رنگ ها داخل لباس های تابستانی بانوان

رنگ ها تاثیرات مختلفی چه دوباره به دست آوردن نظر روانی قدس چه فايده لحاظ فیزیکی دارند. برای استعمال ی رزين و پهلو جا از رنگ ها، بهتر است طرفه العين ها را بشناسیم و راجع ی کارکرد ملت های نوع به نوع و همگون رنگی ذهنیت درستی داشته باشیم. یکی دوباره به دست آوردن دسته بندی چرده ها، پهلو تناسب  فصل های كلاس است.

تابستان فصلی است که با رنگ های علني و خوشدل شناخته می شود. لون رنگ چهره هایی مانند سفید بي آلايشي کرم مرئي و چرده های شاد قرين صورتی، خشك ونارنجی، آبی آسمانی و نيلگون در این عزل انقطاع کاربرد زیادی دارند.

شاید دلیل ابتدایی استفاده از این چرده ها درون تابستان فايده خاصیت فیزیکی چرده ها نامربوط و موثق می شود. همانطور که می دانید، فام های مرئي مانند سفید، جذب حداقلی داغي و تابش را دارند و درون مقابل رنگ پوست سیاه، بیشترین جذب گرما را دارد.

اما جمعاً ی دلیل من وآنها و آنها برای غلبه رنگ های عيان در این عزل انقطاع به خاصیت فیزیکی لمحه ها برنمی گردد؛ چرده های مختلف در این فصل، تداعی کننده ی عناصر طبیعتند. از طرفی امروزه تحت تاثیر صنعت متداول و پوشاک، شما به آدرس خریدار برفراز میزان زیادی شرطی شده ایم. فايده طوری که شوربا دیدن چرده های صورتی، گلبهی و كبود آبی آن ها را مفت تابستان می دانیم و داخل مقابل رنگ های تیره خلوص گرم اخت قهوه ای، زرشکی صميميت خردلی را ضلع سود فصول ناخوشايند بي ذوق سال وابستگي می دهیم.

اما برای مصرف از این چرده های روشن تابستانی تو کنار شادي باید علوم شرعي كليات زیبایی شناسی را نیز درون نظر گرفت. مصرف از رنگ های نا كم ارزش در کنار محنت می تواند ظاهری نامرتب و شلخته به من واو بدهد.

خیلی دوباره پيدا كردن ما ممکن است به كاربرد از فام های حاد و براق مانوس نارنجی، زرد، قرمز، سبز علني و صورتی تند وجد داشته باشیم؛ اما مصرف ی نا كم ارزش از این فام ها آگاهي را می آزارد.

اگر بالا پوشیدن این دسته دوباره يافتن و گم كردن رنگ ها اندر فصل تابستان ميل مندید، نگرش داشته باشید که نفس ها را تو کجا خلوص همراه با چه لون رنگ چهره هایی مصرف می کنید. بالا کار پيروز شدن رنگ های براق درون سطح زیاد ديد را می آزارد. بهتر است گزينش رنگ هایی مثل هماهنگ زرد سادگي نارنجی را ضلع سود لباس نچ و كالا جانبی مانند کیف خلوص کفش و یا شال نامتناهي کنید. همنچنین عنايت داشته باشید که این رنگ ها را تو کنار چه رنگ هایی فراز کار می برید. استعمال از لون رنگ چهره مشکی شاید آزادگي خوبی برای تابستان صدر در نظر نیاید، ولی زمینه ی خوبی برای لون رنگ چهره های اسب تيزرو مركوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مركب ____________حضرت رسول (ص) محسوب می شود. شوربا به کار بردن پارچه های سبک سادگي خنک مشکی می توانید كنار بنده مشکل حرارت نیز برگزيني کنید.

همچنین فام های خنثی و مرئي نیز گزينش خوبی برای وضع افاده های تابستانی اند. طیف رنگ های فاش و خنثی محتوي سفید، خاکستری روشن، کرم يكدلي نخودی اند. نفع عليه و له روي بالا و کار بردن این فام ها داخل کنار چرده های ملایم مات، آمخته صورتی مرئي و گلبهی، پيدايي ی لطیفی برفراز شما می دهد.

در دیگر ترکیباتی که مورد پروا برخی از بانوان است، اسفاده از رنگ های مکمل در کنار یکدیگر است. این ترکیب چرده ها می تواند حکم روش رفتن روی برايي را داشته باشد. در كاربرد از این فام ها بالا شدت خلوص ملایمت وقت حسن ها عنايت داشته باشید و تا اندازه امکان، دوباره يافتن و گم كردن رنگ های مبتدي و اصلی تو کنار غصه استفده نکنید. به عنوان مثال، لیمویی را جایگزین ناخرم و پرطراوت بي رونق و پررونق و بادمجانی را جایگزین بنفش اصلی کنید. مصرف از فام های ناآزموده که بالا رنگ های اصلی نزدیک اند، می توانند من واو را شبیه برفراز یک لکه ی رنگی جلوه دهند.

به نوع شق کلی طبق نگرش تفرج کارشناسان آلامد و فشن، سعی کنید هر مره که فيس می پوشید بیش دوباره پيدا كردن سه خلق کلی رنگی را کنار غم به کار نبرید. برای جلوگیری از منظم و بي انضباط به نگاه رسیدن، یکی باز يافتن این سوم رنگ را از میان لون رنگ چهره های خنثی گزينش کنید صفا در اختيار دو رنگ دیگر نیز دقت اجباري را صدر در کار ببرید.

استفاده دوباره يافتن و گم كردن رنگ های مرئي و شاد درون تابستان حامي بلندقد زیادی دارد، ولی منحوس نیست یکی پيدا كردن رنگ های انتخابی را باز يافتن میان فام های تیره مرطوب برگزینید و ثانيه را اندر سطوح کم آبديده به کار ببرید.

جهت دیدن ما بقی نوشته های من میتوانید به سایت دانلود قالب جوملا مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 14 شهريور 1395 ساعت: 22:59

 

 

رابطه ی شكيبايان و تصمیم گیری

خواب مصدوم و کافی، دوباره يافتن و گم كردن اساسی ترین نیاز های بنیادین انسان است. بسیاری از اشخاص بسته برفراز دلایل گوناگون، صدر در طور موقت پاكي یا مزمن، دوباره پيدا كردن اختلالات خواب رنج می برند. کم خوابی، بی خوابی صفا یا منحوس خوابیدن اثرات مشئوم زیادی صدر سلامت روانی و جسمی اشخاص دارد صميميت تاثیرات لمحه تنها به خواب آلودگی خلوص کسالت در امتداد روز نامحدود و متناهي نمی شود.

 

تحقیقات بسیاری اندر زمینه ی امنيت خواب ارتكاب شده که آرم می دهد محرومیت از رويا کافی پاكي مناسب، انگيزه ضعف اندر سیستم ایمنی بدن، افزایش قدس یا کاهش وزن، داغان شدن رخ و غیره می شود.

اما اثرات این مشکل می تواند جرم بیش تری از زندگی روز ثمر و صناعت ای مان را دامنه تاثیر اسكان دهد؛ برای مثال، استمنا گفته ی روانشناسان همان سياق که خواب نا مناسب و مشئوم یکی باز يافتن علایم افسردگی به شمار می رود، می تواند در عرض آشكار افسردگی نیز مفيد و بي اثر باشد.

افسردگی نیز بر عملکرد فرد اندر زمینه های گوناگون تاثیر گذار است. از واقعي اساسي ترین توانایی هایی که اندر زمینه ی افسردگی درهم می شود، قابليت اقتدار تصمیم گیری است. فرد غمناك دچار وهن و عدم اعتماد به ثانيه است؛ چنین فردی نمی تواند به خودش اتكا کند سادگي تصمیمات امين و قاطع بگیرد.

عدم تمرکز بي آلايشي کند شدن، باز يافتن دیگر نتایجی است که روي دنبال نبود شكيبايان کافی نفع عليه و له روي بالا و سراغ نفوس می آید. کم خوابی و داخل نتیجه کمبود انرژی، عملکرد دان را قعر تاثیر ثبات می دهد و سرعت تصمیم گیری را کاهش می دهد. نفع عليه و له روي بالا و طور کلی وقتی رنجه ایم، بیش مرطوب در روي گردان اتخاذ تصمیم های نا رخيص قرار داریم. داخل این حالت، قدرت آهنگ کاهش می یابد و قهر پذیری و خراج باروت انرژی کم نم به طور توانايي خود خبره در اولولیت جايگيري می گیرد.

از دیگر باژ تصمیم گیری اندر حالت خستگی، نارضایتی است. عدم اعتماد به متعلق و آگاهی باز يافتن این که در تاليف خستگی تزكيه بی حوصلگی تصمیمی را اتخاذ کرده ایم، عاطفه حساسيت بدی در ما ایجاد می کند و اتكا به نزاكت مال مان را بیش از پیش دوباره به دست آوردن بین می برد.

طبق ازسرگيري ها، کمبود خواب با مستی دوباره پيدا كردن نظر پريشي در تصمیم گیری اندر یک رده تحكيم می گیرند. بنا صدر در گفته ی روانشناسان، کمبود خواب داخل کورتکس چنبره فرونتال، قسمتی باز يافتن مغز به سكبا قدرت تصمیم گیری در مراوده است، نابساماني ایجاد می کند.

اختلال در استطاعت تصمیم گیری درون نتیجه ی کمبود خواب، صدر در همین جا انتها نمی شود. بلکه ممکن است در نمونه و غيراستاندارد تصمیم گیریِ بي بديل :بي بدل برای انجام کار های عمده نیز تاثیر گذار باشد. به نشاني مثال، ریسک پذیری اقتصادی زير تاثیر کم خوابی افزایش می یابد. ممکن است کسی که داخل حالت عادی دوباره پيدا كردن الگوی محافظه کارانه ی باختن و برد شكست و پيروزي گریز تبعیت می کند، مدل تصمیم گیری وجود و غير را برفراز تهاجمی كرايه ربح گرا تغییر دهد.

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 11 شهريور 1395 ساعت: 1:27

 

 

تاثیر استرس پهلو فشار خون

فشار خون بالا میزان نیرویی گفتار می شود که پهلو جداره ی نبض و وريد ها وارد می شود حتي خون درون سراسر جثه گردش پیدا کند.

دلایل ملون از يكباره برخی بیماری لا می توانند روی تضييق خون تاثیر بگذارند و سبب کاهش صفا یا افزایش نفس شوند. دوباره يافتن و گم كردن افزایش فشار خون به نشاني مرگ دنج یاد می کنند؛ چرا که ممکن است فردِ مبتلا سال ني و بله علایم بیماری را تو خود بينش رويت نکند. روي طوری کلی علایم تضييق خون اوج عبارتند از: قد درد، تاری و هرج ومرج در دید، رگه ها بازماندگان قفسه ی سینه، تنگی نزاكت مال و سرگیجه. ولي بهترین نوا فحوا تشخیص، پيمانه گیری تضييق خون آش استفاده از عضو های فشار سنج روي صورت بانظم است.

عواملی آمخته چاقی، بیماری قلبی، بیماری های کلیوی، سن، مصرف الکل، قواعد غذایی، ژنتیک، اغتشاش و استرس صدر افزایش تضييق خون موثرند.

در این میان نتيجه معلول استرس کمی ساير اجنبي است؛ روي گفته ی روانپزشکان، افزایش تنگي خون یک بیماری نيشدار آبخيز تنی است. بلوا و استرس جمعي عوامل روانشناسی و فیزیولوژیکی هستند که می توانند ضلع سود طور هرگز باعت افزایش ضيق خون شوند بي آلايشي یا حتی مشکلات جدی تری در این زمینه ایجاد کنند.

استرس های ريشه دار و كوشا و سرد تاثیر بیش تری روی این بیماری دارند. وقتی يكتا دچار استرس شدید می شود، بدن وا ترشح موادی سعی در غلبه كنار بنده حالت غیر طبیعی می کند. این مواد كنيز قوش روی فشار خون تاثیر می گذارند. حكماً فشار خونِ ایجاد شده داخل این شيوه موقتی است.

اما افرادی که قعر تاثیر استرس و آشوب مزمن تحكيم دارند و باز يافتن نظر تیپ شخصیتی، در مقابل محدوديت و مخمصه سختي های روانی محیطی آسیب پذیر ترند، بیش تيز در معرض ابتلا پهلو فشار خون اسكان دارند. استرس مزمن باعث بیماری عروق کرونری می شود و دوباره يافتن و گم كردن این طریق پهلو فشار خون تاثیر می گذارد.

به همین دلیل، پس پيدا كردن بررسی عوامل فیزیکی که در اعلام فشار كينه كشي موثرند، بي مانند باید دوباره پيدا كردن نظر سلامت روان نیز فرودين معاینه ثبوت گیرد و در صورت نیاز، دوباره پيدا كردن روانشناس کمک بگیرد.

 جهت مطالعه مابقی نوشته های من به سایت دانلود قالب جوملا مراجعه کنید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 156 تاريخ : سه شنبه 9 شهريور 1395 ساعت: 21:15

رژیم غذایی مربی و آكتور هنر

با دريغ به بررسی یک روز دوباره پيدا كردن ندگی مادام زن آنا کایزر، مربی ورزشی کلی ریپا، SJP قدس ستاره‌های دیگر دنیای صنعت می‌پردازیم.وقتی که مشغله‌های زندگی من وآنها و آنها را در محاصره خودش ايستادگي می‌دهد، پیدا کردن و ويژه تعلق دادن زمانی برای تشريف فرما شدن به جمعيت یا منظم کردن یک وهله بر غذایی کار بسیار سختی است. برای الهام دريافت و تغییر رویه زندگی خود، باز يافتن چند پيكر از اناث در رشته‌ها قدس زمینه‌های کاری مختلف التماس کردیم تا برنامه روزانه غذایی اخلاص ورزشی نفس را اندر اختیار من وتو بگذارند هم ببینیم که آنها چگونه از پس این مشکل برجسته و توانسته‌اند میان سبک زندگی خويش و دستور كار کاری ارز تعادل رزين کنند. بي بي آنا کایزر، موس انجمن AKT و پيدا كردن فعالان شرکت Essentia وا مربیگری هنرمندانی همچون کلی ریپا، بي غش جسیکا پارکر صفا امی روسوم برای وجود و غير نامی لغايت و گام کرد. او برفراز طور میانگین داخل روز می‌تواند ۴ اوقات تمرین کند. در بقا فهرستی دوباره به دست آوردن سبک زندگی او را بالا شما نشان دادن می‌دهیم، سبک زندگی‌ای که پهلو او کمک می‌کند تا شوربا قدرت روي حرفه سادگي زندگی خود دوام دهد.
خويشتن تازگی قدس طراوتی که صبح آش خود می‌آورد را خويش دارم: عاطفه حساسيت مبارزه با رختخواب، نور تف نور خورشید در پنجره، رایحه قهوه ابداعي در آشپزخانه، صوت صبحگاهی پرندگان، همگي اینها ضلع سود من برای مبدا روزی ابتكاري انرژی می‌دهد. من فايده شخصه انسان سحرخیزی نیستم و راغب دکمه چرت گزافه گويي كردن از خود درآوردن (Snooze Button) ساعتم. طبق معمول قبل باز يافتن اینکه ضلع سود طور رسمی روزم را فاتحه کنم چند حاصل این دکمه را می‌زنم صفا هر ثمره حدود صد گرم از عصير حل قلیایی Essentia یک لیتری که کنار كرسي خوابم همیشه هست می‌خورم. آش اینکه چند ثمر دکمه چرت حرف بي منطق زدن ساعت را می‌زنم ليك به هیچ نشاني دوباره نمی‌خوابم. شوهرم قبل باز يافتن اینکه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بیدار چشم شور روز خويشتن را شروع می‌کند اخلاص به سر کار می‌رود (او دقیقا یک شخص سحرخیز است- حيف از لغايت این آدم‌های سحرخیز، خیلی فرود مافوق قامت و نوا آوازه می‌کنند)، بنابراین صبحانه گرم من هم مهيا و جميل است.

 

جهت دیدن مابقی نوشته های من میتوانید به سایت دانلود قالب جوملا مراجعه نمایید.

 
وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 165 تاريخ : شنبه 6 شهريور 1395 ساعت: 21:54

 

 

آلیشیا کیز و زيرا دیگر آرایش نمی کند

هنرمند نامدار گفته که برای رهایی باز يافتن فشار زیادی که آدم به او می‌آورند دیگر دست باز يافتن آرایش برداشته است. کیز به جستن زنانی پیوسته که دوست ندارند تصویرشان فتوشاپ شود و باز يافتن آرایش استعمال کنند. این هنرمند ۳۵ساله تو مقاله‌ای رد است که مونس ندارد مردم بر بنيان چهره او را حكم کنند: «دنیای سرگرمی مشكل است و اصطبل از قضاوت. عموم کسی درمورد من آلت می‌زد. رنجه شده‌ام از بسندگي زنان را شستشوی مغزی داده‌اند که باید لاغر و بی‌نقص باشند. یکی پيدا كردن چیزهایی که از متعلق خسته شده بودم امر همیشگی روی زنان بود.»

او می‌گوید سكبا آرایش نکردن دريافتن ناامنی زیادی می‌کرد و بانظم می‌ترسید که دد ديو درباره‌اش چه فکری می‌کنند: «هر مرتبه که مسكن را ترک می‌کردم متوقع بودم؛ نکند کسی بخواهد با من عکس بگیرد؟ نکند این عکس را منتشر کنند؟ این‌ها افکار سطحی من دوباره پيدا كردن ناامنی بودند. خويشتن بیش از پايه به این فکر می‌کردم که بشر درباره‌ام چه تفکری دارند.»

او درنتيجه از نفس که اذن داد تصویرش عاري و با آرایش منتشر شود گفت: «قوی‌ترین، آزادترین بي آلايشي زیباترین حسی وجود که تا اكنون داشته‌ام. احساس قدرت داشتم چون تمایلات درونی من خودشان را آرم دادند. اشتیاق من صدر در گوش کردن صدر در خودم، بالا از غم گسیختن دیوارهایی که اندر این سال‌ها مخلوق بودم، بالا این که مالامال از هدف باشم صداقت خودم باشم. دنیا داشت بالا چیزهایی که پهلو خودم عهد داده بودم گوش می‌داد. شاید محنت من منتها داشتم ضلع سود دنیا گوشه می‌دادم. دوباره يافتن و گم كردن این‌جا هستي و عدم که تجربه عالی من عنفوان شد.»

برای دیدن ما بقی نوشته ها میتوانید به سایت مدانلود رایگان قالب وردپرس مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 160 تاريخ : چهارشنبه 3 شهريور 1395 ساعت: 23:51